.:Pengikut:.

HAPPY BIRTHDAY IBU..LOVE YOU SO MUCH..

19.5.2009: Selasa

Dear Star,

Semalam ‘birthday’ ibu. Family aku dengan family mak ngah sudah rancang nak buat ‘birthday suprise’ buat ibu. Best sangat buat benda ini untuk ibu. Aku dengan yanglain buat masa ibu balik dari ambik abah dekat KT M Bangi. Sementara belum siap ‘prepair’ nak terkujutkan ibu ini, abah bawalah ibu jalan-jalan kejap dekat sini. Selepas sudah siap abah pon balik. Sementara aku dengak yang lain sudah siap gelap kan rumah and duduk dekat depan pintu dengan kek yang penuh dengan lilin yang sudah cair sebab abah sampai rumah lambat.



Ibu dapat hadiah best tau. Hadiah dia ialah..


handbag dari kakak dengan imah


handphone Nokia E63 dari abah or your love



dapat DVD video birthday wish dari anak-anak ibu yang dibuat oleh kakak


kad dari abah...

dalamnya...



dapat kad besar dari kami juga yang dibuat oleh kakak dengan aku,

dalamnya..

dan dari aku ialah subuah puisi buat ibu yang ku sayang sangat...
ibu baca okey dan menghayati dengan sedalamnya..

IBU

Ibu,

Terima kasih telah mempetaruhkan nyawamu,

Untukku hidup didalam dunia.

Ibu,

Terima kasih telah memberi kasih sayang padaku,

Kasih sayang ibu tidak akan berubah.

Ibu,

Kaulah segalanya untuku,

Yang beri semangat untuk hidup padaku ini.

Ibu,

Walaupunku ini selalu menyakitkan hatimu,

Aku tetap sayang padamu.

Ibu,

Maafkanku ini jikalau diriku telah menyakitkan hatimu,

Maafkan lah.

Ibu,

Aku sayang pada ibu,

Ibu adalah ratu hatiku,

Ibu,

Selamat Hari Jadi, ibu

Semoga panjang umur,

I love you so much…

Yang benar,

Fatimah Taherah


Itulah hadiah kak cik ibu. Khas untuk ibu



ibu, kakak and Mar




kek buat ibu..penat kak cik buat ni tau...heheheh




ibu buka hadiah



ibu dengan anak-anak ibu iaitu...
Baqir, along, Mar, kakak amd me...don't forget okey..

okeylah..
KAK CIK NAK UCAPKAN HAPPY BIRTHDAY TO IBU. SEMOGA PANJANG UMUR DAN SENYUM SELALU, JANGAN MARAH-MARAH SANGAT NANTI C EPAT TUA.
OKEYLAH..SAMPAI DISINI OKEY..TERIMA KASIH BUAT MAK NGAH FAMILY FOR SAMBUT BERSAMA AND BANTU-BANTU.

SALAM,
RAIN AND STAR
10.50 PM

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

1 comment:

Princess Diary said...

happy birthday, wan cu...