.:Pengikut:.

EXAM DAN FRIEND

27.05.2009: RABU

Dear Star,

Hari ini adalah hari yang ke-6 aku ambik exam. Okey, aku nak sambung lagi cerita tentang exam. Hari Isnin aku exam B. Melayu 1, Matematik 2 dengan Sivik. Paper B.Malyu dengan Sivik okay saja. Em..paper Matematik susah sikitlah, aku harap tak fail lah. Takut ini.

Hari Selasa aku exam B. Inggeris 1, K. Hidup dengan ICTL. Tiga-tiga paper okay saja. Aku boleh buat. Hari ini aku exam Sejarah, Science 1 dengan Geografi. Science dengan Geografi aku boleh buat tapi Sejarah saja yang agak susah sikit. Aku lupa nak baca bab 4. Kalua aku baca agaknya taklah susah sangat. Aku harap tak fail lah. Esok hari yang terakhir aku exam. Esok paper Matematik 1 dengan PJK.

Aku sekarang dekat sekolah sudah hidup bebas siapa aku nak kawan, aku kawanlah. Sekarang aku kawan dengan budak asrama tau. Bestlah kawan dengan dorang. Terutama Mun. Mun suka cerita aku tentang asrama. Macam best saja duk asrama ini kan. Macam nak try saja..hehehehe..

Okaylah cukuplah sampai disini saja okay. Nak chat dengan orang and nak study sikit.

Salam,
Rain

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: