.:Pengikut:.

EXAM SUDAH HABIS..

Dear Star,
Hari ini Rain sudah habis exam final year. Best sangat bila sudah habis exam sebab tak payah duduk baca buku saja tapi tahun depan lagilah kena tengok buku saja sebab tahun depan Rain exam PMR. Lepas ini projek Rain nak buat jamuan kelas tahun ini. Rain tak tahu nak buat dekat mana dan bila? RAin dengan kawan-kawan kelas sedang berbincang semua itu. Em...Rain nak cakap sikitlah. Walaupun benda ini tak ada mengena dengan tajuk ini. Kepada Cik Umaira, aku tak nak gaduh dengan kau. Cukuplah setakat ini aku tulis semua ini. Lepas ini aku tak nak dengar, lihat dan baca apa yang kau tulis tentang aku. Ini pun kali terakhir rasanya aku akan tulis pasal kau. Lepas ini, kau nak buat apa, buatlah. Aku tak nak kacau hidup kau dan jangan kau kacau hidup aku. Aku harap sangat kau faham perasaan aku. Aku tahu aku ada salah dengan kau. Aku mintak maaf okay. Aku pun ada kekurangan dan kelemahannya...

Yang benar,
Rain...

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: