.:Pengikut:.

Hari Ini

Assalammualaikum

Hye SkyBlog!!!

Apa khabar semuanya? Hari ini sudah masuk dua kali aku terlajak nak bangun pagi untuk cycling. Tak tahulah kenapa aku boleh terlajak mungkin sebab penat atau tidur lambat kot. Tadikan aku pergi rumah mak ngah aku sebab aku nak jumpa anak sedara aku (Irfan Iskandar). Bertapa aku rindukan dia sangat-sangat. Hilang jugak rindu aku dekat dia. Hati aku sungguh tenang bila melihat wajahnya yang hensem itu hehe. Dia semakin tembam dan sudah pandai gelak. Bila aku bertanya dekat dia, dia mesti bagi respond walaupun aku tidak faham bahasanya hehe. Entah kanapalah hari ini sungguh indah bagi aku. Sampaikan adik aku asyik tanya saja dekat aku, "kenapa kak cik gembira sangat hari ini ?" Nak tahu kenapa? Adalah mana boleh bagi tahu dekat sini hehe.

Rahsia aku mana boleh bagi tahu. Jangan marah ek. Kalau marah nanti cepat tua. Eh apa yang aku merepek ini. Andailah hari-hari aku indah seperti inikan bagus. Semoga hari esok pon seperti hari ini. Okaylah aku sebenarnya sudah ngantok ini. Aku nak pergi membuai mimpi dulu okay. Selamat malam buat semua. Muahhhh...hehehe(gediknya). Bubye SkyBlog.

Salam Sayang

Indahkan hari-hari ada dengan senyuman......:D



Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: