.:Pengikut:.

Hari Bersama-sama.

Assalammualaikum..

Hye SkyBlog!!!

Apa khabar? Semoga dalam sihat wal afiat. Aku alhamdulillah sihat. Wah hari ini memang bergitu gempaklah. Nak tahu kenapa gempak? Gempak sebab aku main bowling hari ini. Selalunya main 3 game saja tapi hari ini lebih dari 3 game. Dasyat!!! hehe Penat pon ada juga tapi tetap nak update blog sekarang. Sebelum pergi main bowling, aku pergi kenduri aqiqah anak buah sepupu ipar aku. Wah panjangnya. Hehe. Orang sudah jemput kita pergi. Rezeki jangan ditolak, maut jangan dicari. Wah berperibahasa pulak aku ini heheh.

Comel gila baby itu, nama dia Alisya Zara. Nak tengok gambar dia. Kejap ek, aku ergi edit dulu.
Eh tersalah letaklah pula. Nasib baik comel heheh. Kejap ek tersalah edit gambar.
Ah yang ini baru betul. Comelkan. Seronoknya dapat baby lagi tau. hehe.. Okaylah kita teruskan ceritanya. Sudah puas tengokkan. Lepas pergi kenduri aqiqah ini, terus pergi Kelab Bukit Jalil main bowling yang lebih dari 3 game itu. Penat kot, sampaikan jari pun sudah longlai. Hehe. Nasiblah aku main hari ini tak teruk sangat. Masuk longkang itu ada lah dua tiga kali, tak banyaklah seperti sebelum ini. Hehe. Hebat tak aku. Perasan saja aku inikan.

Lepas habis main aku pergilah makan megisikan perut yang kosong ini. Aku makan nasi goreng cina saja. Tak tahulah nak makan apa. Perut lapar tapi tak tahu nak makan apa. Last-last makan sajalah nasib goreng cina itu.
Nasi goreng cinanya.

Okaylah cukup sampai sini saja, sebenarnya aku nak masukkan gambar tapi aku tengah edit gambarnya. So, aku janji akan masukkan yang lainnya okay. Aku sudah ngatok ini, mahu tidur. bubye. Assalammualaikum.

Salam sayang..muahh...



Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: