.:Pengikut:.

Petir & Guruh

Assalammualaikum..

Hye SkyBlog!!!

Apa khabar semuanya? Taherah tengah sejuk ini sebab dekat luar sekarang ini tengah hujan. Taher suka sebenarnya bila time hujan tapi bila ade petir or guruh ke, Taher tak suka sebab Taher TAKUT DENGAN GURUH DAN PETIR. Kalau ada guruh atau petir mesti muka pucat saja. Entahlah perasaan takur itu semula jadi, dari dulu sampailah sekarang Taher takutkan guruh or petir.

Bila time petir or guruh mesti Taher akan duduk dalam selimut lepas itu peluk bantal kuat. Takut punya pasal, hehe. Banyak kalilah bila time petir kuatkan, Taher akan terkejut dan badan terus mengigil, sekejap saja. Pernah sekali time tengah tidur, tiba-tiba petir kuat sangat terus terbangunlah lepas itu terus terduduklah. Bertapa takut dan terkejutnya, terus tak boleh tidur, hehe.

Itulah kisah aku dengan petir dan guruh. Bertapa aku takut sangat dengan petir dan guruh. Nasib baik lah sekarang ini tak ada guruh or petir yang kuat sangat, kalau tidak tak adanya Taher buat entry ini. Hehe. Okaylah cukup ini saja Taher cerita tentang diri Taher. Bubye

Salam peace.

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

2 comments:

Najeera Yahya said...

uuu~~~~takut juga ... uhuhuhu~~~teringat time kecik2 pulak ...^_^

Taherah Ghazali said...

heheh...wah kte nie tkut bnde sme ek..hehhe