.:Pengikut:.

I'm Back !!!!!

Assalammualaikum & salam peaceeeeeeeeeeeeeeee..

Peace korang!!!! Apa khabar? Aku dekat sini alhamdulillah sihat wal afiat. Sudah beberapa hari aku tidak mengupdate blog ini. Kesian dekat SkyBlog, sunyi saja blog ini ek. Minggu lepas aku kata aku tak sihatkan, sekarang aku sudah kembali untuk berblogwalking blog-blog yang akan aku terjah. Tapi rasanya sekarang ini aku tak dapatlah nak selalu mengupdate blog ini selalu sebab sekarang ini kakak aku punya laptop sudah rosak so laptop inilah yang dia guna buat sementara atau selamanya, hehhe.

Itu yang susah nak update SkyBlog ini, sudahlah laptop share-share lepas itu susah pula nak gunanya. Aku sebagai adik yang baik (baik ke?????) mengalahlah. Kadang bengang pun ada juga, hehe. Selambar aku saja kutuk-kutuk dekat sini. Ish tak baik-tak baik. Masya-Allah, heheh. Ada satu entry yang aku kata nak masukkan gambarkan. Sorilah gambar-gambar itu semua belum aku edit lagi, yelakan laptop share-share, heheh. Nak online pun susah inikan pula nak edit and nak update blog ini.

Lepas itu sekarang ini kerja account aku banyak pula yang cikgu bagi so kena siapakan cepat, ish susah betullah. Apa semua kerja account yang aku buat semua tak sama jawapannya. Ada saja yang tak kena dengan kerja itu. Tadi dekat sekolah aku kena sebutkan semua prinsip-prinsip yang cikgu bgai dekat aku yang kena hafal. Kelakar saja aku rasa time itu, dengan perasaan berdebarnya dan takut, sikitlah hehe kena pula dekat aku. Alhamdulillah, nasib aku baik, dapat juga aku menjawabnya. Prinsip aku hafal tapi bila buat kerja account ada saja salah. Tapi tak apalah, aku akan usaha dengan gigihnya.

Okaylah, setakat ini sajalah aku cerita. Insya-Allah kalau ada rezeki aku akan update blog ini okay SkyBlog. I miss you, SkyBlog. Okay guys, bubye. Peaceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee





Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: