.:Pengikut:.

DSLR Photos - Jamuan Perpisahan Ustazah Norilah..:D

Assalammualaikum & peace!!

Hari ini aku amatlah sedih sebab aku akan berpisah dengan ustazah pratikal yang mengajar aku dengan yang lain subjek Tasawwur Islam. Ustazah ini mesti sabar sahaja layan kerenah budak-budak kelas aku dan dengan aku sekali. Ustazah terima kasih saya ucapkan kepada ustazah sebab mengajar kami dengan penuh kesabara yang amat tinggi.

Hanya Allah sahaja yang mampu membalas segala jasa ustazah kerana mengajar kami walaupun dengan waktu yang sikit iaitu selama sebulan. Saya akan sentiasa mendoakan ustazah berjaya di dunia dan di akhirat. Amin. Ustazah doakanlah juga buat kami berjaya di dunia dan di akhirat. Amin.


Ustazah Norilah !!!


Ini aku dengan dia..kenangan terindah.,!!




Jangan tiru aksi ini !!!

Boys



Girls...

Jika nak melihat gambar yang lain pergilah ke Facebook aku okay. Peace !!!





Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: