.:Pengikut:.

Hari Yang Kurang Gembira

Assalammulaikum & peace !!!!!!!!!!

Apa khabar buat semua? Hari ini memang kurang gembiralah sebab ada tiga benda yang berlaku buat aku tak gembiralah. Pertama, budak kelas aku gaduh dengan budak kelas sebelah kelas aku. Sudahlah gaduh lepas perhimpunan. Aku kurang sukalah kalau ada orang yang gaduh-gaduh ini bila ada depan mata aku sendiri. Sudahlah gaduh bila aku syok-syok tengah kira duit. Bertapa syoknya kira duit itu terus hilang bila ada orang menjerit, memang tak terkejutlah dibuatnya.

Aku tak tahulah apa masalah dorang itu sampai nak gaduh besar. Tak silap aku pasal benda kecil saja tapi diperbesarkan. Bila tengak bertingkam lidha itu, apa lagi aku jadi orang tengahlah meredakannya. Nasib baik tak ada cikgu masa itu, kalau tak tambah teruk gamaknya. Okay yang kedua pula, pasal sorang pelajar pengsan depan mata aku sendiri.

Memang tak terkejutlahkan. Masa itu aku memang sengal boleh buat bodoh saja bila ada orang pengsan hehehe, yelakan orang terkejut buatlah sengal itu. Bila sudah sedar teruslah aku angkat dia dengan dibantu beberapa oarng masuk dia dalam kereta. Ceh perasan tak. aku ini macam superherolah pula sebab asyik tolong orang saja. Alhamdulillah. Okaylah cukuplah itu untuk entry ini. Kita amikkan sesuatu kejadian itu sebagai pengajaran buat kita. Bubbye

XOXO


Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

5 comments:

myra yusreena said...

huu..dulu abang pena gado depan mata.cuak gilerr.sampai nanges2..huhu..xsuke la tengok orang gado2 neh

Taherah Ghazali said...

tau xpe...tu nsib baik gduh mlut je..klau angkt kaki and tangan terus pnggil ckgu lh gmak ye...xde siapa yg ske bgdoh ini..

NNisa said...

semoga esok lebih baik dari hari ni. hehehe. :)

Taherah Ghazali said...

Hari ini pun msih gduh jugak...trauma je tdi...wlaupun bkn kte yg gduh...

Unknown said...

jalan2..bace..n follow!..(http://kitamengonsi.blogspot.com/ ....jom singgah dan follow)