.:Pengikut:.

I Like Najwa Latif !!!!!

Assalammualaikum & peace!!!!

Aku suka sangat dekat Najwa Latif!!! Siapa kenal Najwa Latif angkat tangan macam saya? Okay siapa yang tak kenal dia.Mari saya kenalkan buat anda semua. Saya rasa orang lain kenal dia, ala dia ini seorang penyanyi. Suara dia memang sedap. Lagu popular dia sekarang Cinta Muka Buku. Korang pernah dengar tak. Kalau tak pernah dengar mari kita dengar lagu dia.



So sekarang sudah kenal belum? Dia inikan umur sebaya sama dengan saya. Baru saja 16 tahun tapi sudah jadi penyanyi. Suara sedap pula itu. So, kalau korang nak dengar suara dia pergilah ke youtube dia>>KLIK<< dan kalau nak tahu tentang kehidupan dia pergi ke blog beliau>>KLIK<<

Okaylah hope korang enjoy dengan entry kali ini. Peace!!!


Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: