.:Pengikut:.

Selamat Datang Ramadhan !!!

Assalammualaikum & peace !!!!

Apa khabar semua??? Wahhhhhh, lari beberapa hari saja nak bulan ramadhan. Tak sabarnya nak puasa. Entahlah aku pun tak tahu kenapa semangat saja nak sambut Ramadhan ini. Aku mengharapkan pada bulan Ramadhan ini lebih baik dari tahun lepas. Amin. Okaylah disini aku ingin mengucapkan selamat berpuasa di bulan Ramadhan yang amat mulia ini.

Janganlah korang mempersia-siakan bulan yang mulia ini dengan perkara yang tak berfaedah. Ceh cakap macam bagus saja. Tak apa manalah tahu di bulan yang mulia ini akan ada perubahan yang baik buat semua orang. Okay tak nak cakap banyaklah aku nak korang layan video AnwarHadi dengan Aiman Azlan. Banyak nasihat yang berguna dalam video ini. So, layannnnnn !!!



So apa cer? Okaykan? Okaylah sekali lagi aku ingin mengucap Selamat Berpuasa buat umat Islam.

Siapa nak phone credits pukul 2 pagi>>>>KLIK<<<<
XPLAY>>>KLIK<<<<
ProtonSaga untuk Raya>>>KLIK<<<<
PlayBook>>>>KLIK<<<<




Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

2 comments:

Angelika Fadhilla said...

selamat berpuasa! ehh, anuad hadi!!! hehe

Taherah Ghazali said...

yes...thanks..