.:Pengikut:.

Bazaar Bangi

Assalammualaikum & peace !!!
Okay kalai ini aku nak update entry dengan aku pergi ke bazaar. Asyik update blog dengan Cabaran 30 hari je. Sorrylah ek buat pembaca ku, kalau aku asyik buat benda itu sahaja. Sudah beberapa hari aku tak dapat nak update pasal aku pergi bazaar. Akhir-akhirnya jadi basi juga cerita ini, sudah tak fresh, hehe.

Okaylah hari Ahad lepas aku pergi bazaar Bangi dekat belakang PKNS. Bazaar dia memang panjanglah aku kata, ish2 dasyat betul. Tapi kita orang tak adalah pergi jauh-jauh, kita orang pergi
yang dekat-dekat sahaja sebab kita orang tak ada benda nak beli. Just pergi nak tengok and jalan-jalan sahaja.


Itulah kali pertama aku pergi bazaar untuk bulam Ramadhan kali ini. Seben
arnya aku taklah gemar sangat pergi ke bazaar ini sebab aku ini sorang yang tak tahan tengok makanan yang banyak-banyak dan bau yang harum-harum tapi masa pergi hari itu, nasib baik aku punya nafsu ini kuat so, aku tahanlah sampai ke dalam kereta. Terukkan aku ini, benda macam itu pun tak kuat. Apa nak buat itulah aku.


Okaylah asyik bercerita sahaja mari kita saji kan dengan gambra-gambar yang aku amik.
Tengoklah bertapa ramainya orang yang pergi ke bazaar ini.
Yang ini pula nak beli air kelapa dengan air tebu. Emmmm sedapnya, terliur saya, heheheini sudah tak sabar gila..tak tahulah nak cakap apa..layan je
dekat bazaar pon nak gosip juga ke..ish3

tiga hero yang poyo



Okay itu sahaja buat entry kali ini. Semoga enjoy dengan cerita kali ini..bubye..assalammualaikum




Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: