.:Pengikut:.

day 5 - Status anda ? relationship anda?

Assalammualaikum & peace !!

Hai, apa khabar? Macam mana dengan persiapan raya? Semua sudah ada. Okay, kita terus kepada cabaran kali ini.

Wowwww...relationship aku? Cer teka cer teka, aku ini single or in relationship? Jeng...jeng...okay buat pergetahuan anda semua aku ...
SINGLE !!!!!!

Itulah kenyataannya. Bukan bohongan. Siapalah nakkan aku ini. Ceh sedih pula dia, hehehe. AKu suka dengan status aku sekarang kerana ia membuatkan aku rasa bahagia kerana aku boleh berkawan dengan siapa-siapa sahaja asalkan aku kena pandai menjaga maruah aku dan diri aku. Betol tak?

Okay buat kepada lelaki yang single juga marilah berkenalan dengan saya, hehe. Ceh nak promote diri pula. Tak adalah aku saja je main-main. Biarlah aku mencapai cita-cita aku dan impian aku dahulu. Tidak lupa juga untu membalas jasa kedua ibu bapa aku atau untuk bebaktilah kepada mereka. Amin.

Kita berhenti sampai sini sahaja..bubye..assalammualaikum.


Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: