.:Pengikut:.

Makin busy !!!!

Assalammualaikum & peace !!

Apa khabar semua??? Lepas ini mungkin aku akan makin busy sebab itu projek akaun SPM untuk tingkatan 4 sudah marilah. Aku tak tahulh projek ini senang atau susah. Satu apa aku belum mulakan. Rilekslah banyak masa lagi. BANYAK MASA !!!!!. AKu rasa tak kot sebab cikgu aku nak sebelum RAYA !!! So, dari sekaranglah kena mulakannya tapi tak mula-mula lagi.

Sabarlah wahai TAHERAH GHAZALI !!! Jangan nak gelabah sangat. Chilllahhhh... Sebenarnya projek itu baru sahaja cikgu bagi pagi tadi tapi aku yang gelabah sangat. Biarlah nak kasi gempak sikit!!!! Gempak ke hah??? Entahlah, gempaklah kot, hehehe.

Ooookaylah aku pun tak ada benda nak cerita. Hahhhh, aku nak tanya korang apa macam puasa hari ini dan hari-hari yang lepas. Ada cerita menarik tak? Kalau ada mailah kongsi cerita dekat sini. Baru gempak kot !!!! Aku puasa okay saja, cuma penat sajalah. Sebenarnya, sekrang ini waktu aku tidur. So,bubye....Assalammualaikum...ZZZzzzzZZZ



Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: