.:Pengikut:.

Yahooooooooooooooo!!! SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Photobucket

Apa khabar semua? Rasanya sudah lama aku tak update blog ini. Agak korang perasan ke aku sudah lama yang update blog ini. Sebenarnya, selama aku tak update blog ini, aku menyiapkan projek Akaun yang kena hantar sebelum cuti raya. Sebab itulah aku tak update blog dan juga tak buat Cabaran 30 hari ini. Sian benda itu, tak berjalan dia, hehe.

Sekarang hati sudah senang sebab projek akaun sudah siap dan hari raya akan tiba lagi satu hari sahaja tapi didalam kegembiraannya ada kesedihannya. Kesedihannya ialah bulan ramadhan sudah nak habis. Agak-agak tahun depan jumpa tak kita dengan Ramadhan. Insya-allah jumpa.Emmmmmm, sedihnya. Hari ini baru sahaja habis khatam al-Quran. Sudah beberapa tahun mengaji tak khatam, akhirnya khatam juga.

Seronoknya. Mesti ramai sudah balik kampungkan, aku balik raya pertama tengah hari. Kepada yang akan balik kampung berhati-hati di jalan raya. Okay di sini juga saya ini meminta maaf sekiranya saya ada melakukan kesalahan di dalam dunia blog ini dan Selamat Hari Raya Aidilfiti Maaf Zahir & Batin.

Okay
XOXO

Photobucket

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: