.:Pengikut:.

SABTU:13.9.2008

ASKUM

Hari ini aku pergi jalan-jalan dekat Seremban. Biasa ar aktiviti yang selalu aku harus lakukan pada hari minggu. Pergi Seremban untuk pergi ambik baju abah aku. Lepas ambik baju, pergi ke Seremban 2 jusco. Dekat situ ada kedai buku MPH, apa lagi beli bukulah. Itu lh yang aku suka tu, dapat beli buku cerita. Baca buku ceritakan hobi aku he3.. Lepas sudah beli buku, pergi ke supermarket jusco untuk beli makanan untuk berbuka. Lepas sudah beli, aku pergi ke r&r Seremban arah utara untuk berbuka dekat situ. Apa lagi berkelah lh kita kat situ. Lepas makan, solat dekat situ sekali. Lepas solat, pergi rumah mak ngah, saja-saja je gi. Dalam pukul 10.30 malam tu baru balik ke rumah. Home Sweet Home. Ok lah sampai disini saja…

Askum,

Faty@Ema


Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: