.:Pengikut:.

EXAM SUDAH HABIS


7.11.2008: Jumaat

Assalammualaikum,

Exam sudah habis semalam, happy tau. Alhamdulillah aku boleh jawab, ada yang aku tembak saja..he3. Tembak guna M16, untuk kasi cepat. Aku dengan Mr.Z ok-ok saja. Hah..aku nak bagi tahu ini, dua hari lepas aku dapat kertas PJK, korang nak tahu aku dapat berapa..jeng..jeng..jeng..aku dapat 72%. Oklah tu daripada tak dapat. Cuti sekolah sudah nak dekat. Minggu depan aku cuti semperna SPM, aku cuti hari Isnin hingga hari Khamis, Jumaat sekolah. Aku tak tahu nak pergi ke tak hari Jumaat itu. Aku nak cerita dekat korang ini, lepas ini aku akan kehilangan kawan rapat aku iaitu Riha. Dia akan pindah ke Dubai sebab ayah dia kerja kat sana. Aku harap dia tak pergilah. Sedih aku. Tapi nak buat macam manakan. Oklah korang, aku nak berhenti sampai sini saja kalau ada cerita lagi aku cerita ok. I LOVE U….

Salam,

Faty a.k.a Ema




Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: