.:Pengikut:.

BYE FARIHA

Selasa: 9.12.2008

Assalammualaikum…

Hari ini aku nak cerita pasal kawan aku ini. Kawan aku ini akan pergi ke Dubai hujung disember ini. Aku suka berkawan dengan dia sebab dia banyak tolang aku. Dia ini kelakar dan blur. Lepas ini tak adalah kawan yang macam dia. Tak dapatlah aku buli dia. Banyak-banyak kawan yang aku kawan dia sorang saja yang aku suka sebab dia tak macam kawan aku yang lain. Dia ini lemah lembut dan kadang-kadang dia ini sengal sikit, walaupun dia sengal pun aku tetap kawan baik kau. Aku harap kau tak berubah macam kawan-kawan aku yang selama ini aku kawan. Oklah sampai disini saja aku nak cerita. Kalau aku cerita lebih-lebih aku nangis kang. Ok bye.


Salam,

Faty a.k.a Ema








Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: