.:Pengikut:.

Sebiru Langit


Assalammuak
aikum

Hai, apa khabar my blog dan apa khabar buat pembaca ku? Sekarang blogku ini sudah lain namanya. Kenapa aku letak nama 'Sebiru Langit'? Nak tahu kenapa ? Sebab aku aku rasa tenang bila melihat langit yang biru dan terang. Bila melihatnya aku rasa seperti hari-hariku terasa indah sangat. Itulah dinamakan keindahan alam semesta ciptaan-Nya. Sungguh besar ciptaan-Nya, sampai membuat orang terasa indah hari-hari.

Melihat langit aku rasa hidup aku tenang dan terasa bergitu semangat untuk hidup dan untuk meneruskan impanku dan cita-citaku. Dulu 'Rain Star' dan sekarang 'Sebiru Langit'. Lagipun aku minat sangat dengan warna biru. Warna biru itu sangat indah dan 'nature' untuk melihatnya. Korang rasa macam mana dengan blogku ini ? Okay atau tak? Ada yang perlu ditambah ke?

Hah..baru aku ingat, sekarang ini aku nak buat banner untuk header aku tapi aku tak tahu macam mana. Aku selalu tangok orang lain punya blog, dorang punya header lawa-lawa sangat. Kalau ada pembaca yang sudi nak tolong saya, bantuan anda amat dihargai?

Okaylah, aku sebenarnya dan ngantok untuk meneruskan tulisan ku ini. Cukuplah sampai sini blogku dan pembaca tersayang ku.

Bubye dan Assalammualaikum


Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: