.:Pengikut:.

Ujian Bulanan


Assalamammulaikum, salam sejahtera dan salam 1 Malaysia. Apa khabar? Sihat? Eh lupa pulak nak tanya khbar dekat 'skyblog' aku ini. Apa khabar skyblog? heheh Perh nama blog aku skyblog, hehehe kelakar pon ada juga tapi tak apalah, sedap jugak nama itu. hehe Okay kita teruskan kepada tajuk entry hari ini. Minggu depan sekolah aku bermulalah ujian bulanan. Wah sudahlah tak sedia lagi tapi insya-Allah dengan izin Allah, aku pasti boleh buat. Amin.

Sekolah lain mesti sudah habis ujian, sekolah aku saja lambat sikit apa boleh buat sudah itu jadualnya. Aku takut sangat dengan ujian Akaun, aku takut vaku tak boleh buat, Ya Allah Kau bantulah hamba-Mu ini Ya Allah. Amin.

Okaylah aku pun tak tahu nak cakap apalagi. Nak pergi study ini (study ke). hehehe Bubye skyblog, bubye pembacaku, bubye semua

Assalammualaikum

GOOD LUCK FOR ME!!!!

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: