.:Pengikut:.

Aku Rindu Dia

Assalammulaikum

Hye SkyBlog!

Tadi pagi aku pergi cycling..heheh. Akhirnya dapat jugak aku melakukan hajat hati aku itu. Insya-Allah esok pagi buat lagi. Aku cycling pusing-pusing satu taman perumahan aku ini saja. Tak adalah jauh mana nak aku cyclingnya. Kawasan taman rumah aku ini bukannya jalan lurus tapi berbukit, memang semputlah aku kayuh aku naik bukit itu. Tapi berjaya jugak aku naik bukit itu.

Yahooooooooooooooooooo!!!!!

Okaylah kita kembali pada tajuk entri ini. Aku rindu dia? Siapa? Jeng-jeng..hehehe. Sebenarnya aku rindu sangat dekat anak sedara aku. Entahlah tiba-tiba saja teringatkan dia. Namanya Irfan Iskandar.

Okaylah itu saja aku nak cerita tentang hari ini. Nanti aku kongsi dekat korang lagi.

Salam......



Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: