.:Pengikut:.

Kenangan

Assalammualaikum...

Hye SkyBlog!!!!

Apa khabar? Sihat? Aku alhamdulillah sihat. Okaylah aku nak cerita ini. (Cer cter cer cter) Tadi aku ushalah entri yang lama-lama dulu. Tiba-tiba ada saya entri yang membuatkan aku rasa teringatkan kisah dulu. Entri itu korang carilah sendiri. hehe Eh tak adalah, kalau korang nak tahu sangat carilah entri pada tahun 2008 dan 2009. Entri itu buat aku teringatkan seseorang tapi sekarang aku dengan dia kawan saja. Tak ada hubungan lagi sudah.

Cinta monyetlah katakan..hehhehe
Cukuplah semua itu yang aku laluinya, sampai sekarang aku tidak ada hubungan dengan siapa-siapa. Fikir-fikirkan balik rasa macam tak guna saja aku dulu tapi aku tak kisah setiap manusia pasti ada lakukan kesilapan dan hidupnya dan kita jangan lakukannya lagi.

Okaylah cukup itu saja yang aku nak kongsi ada hari ini. Aku malas nak tulis tentang ini. Nanti nangis pulak aku heheh. Cukup sampai sini. Peace.

Salam Sweet.


p/s: Cintailah diri sendiri sebelum mencintai orang lain

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: