.:Pengikut:.

Lat Kampung Boy Sebuah Muzikal

Assalammualaikum

Hye SkyBlog!!!

Apa khabar, sihat? Hari itu aku dengan yang lain pergi tengok teater Lat Kampung Boy Sebuah Muzikal. Hari itu bila? Ala hari Ahadlah hehe. Itulah kali pertama aku pergi tengok teater tau. Best gila, Aku suka sangat terutama sakali bila tengok tentang Lat Kampung Boy ini. Aku membesar dengan sumua karya dia dan aku minat gila dia punya karya dan dia hehe. Dulu perna jugak teringin nak jadi macam dia, pelukis kartun tapi aku tak ada bakat nak lukis kartun ini, tak berapa nak pandailah.
Itu gambar aku dengan adik aku

Nak lagi tengok gambarnya. Kejap ek. Tengah upload hehe

Itu semua gambar aku dekat Istana Budaya. Korang nak tahu, lepas habis tengok teater aku jumpa Hans Isaac tapi sayang tak sempat nak amik gambar dengan dia sebab dia nak cepat. Mungkin tak ada rezeki nak ambil gambar dengan dia tapi dia memang kacak hehe. Gatal, suka hati akulah.hehe.

Okaylah cukup ini sajalah aku kongsi cerita aku. Semoga enjoy dengan entry ini. Bubye

Salam sayang..muahhhh

Aku rindu sangat-sangat dekat dia. Siapa dia? Rahsia!!!

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: