.:Pengikut:.

Penat

Assalammualaikum

Hye SkyBlog!!

Apa khabar? Hari ini aku memang penat, aku sebenarnya baru saja balik dari Kursus Asas PRS selama dua hari, semalam dan hari ini. Aku dekat situ jadi fasi. Penat-penat juga tapi disitu ada jugak suka dukanya yang kita harunginya untuk menjayakan aktiviti dan memberi sedikit ilmu kepada bakal-bakal PRS. Good Luck buat PRS SMK Jalan 3, semoga PRS terus menaik dan cemerlang dari segi akademi dan sahsiah diri anda.

Aktiviti yang paling best yang aku lalui semalam ialah 'Si buta sayang'. Paling bestnya, kacau budak-budak itulah. Ada yang sampai nangis kita orang kacau. Maaflah kepada adik-adik ku itu okay. Itu semua sabagai satu gurau saja dan memberi korang kesedaran diri tentang kehidupan.

Okaylah cukup sampai disini aku kongsikan pada hari ini. Bubye

Salam Sayang...muahh

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: