.:Pengikut:.

31/3/2011

Assalammulaikum

Hye SkyBlog!!!

Apa khabor semuanya, sihat? Aku sihat saja. Sudah dua hari aku dengan budak-budak PRS(Pembimbing Rakan Sebaya) membuat persiapan untuk Kursus Asas Pembimbing Rakan Sebaya selama dua hari. Esok pun rasanya ada last minit persiapan. Penat kot menguruskannya. Nasib baiklah ada junior perempuan yang membantu budak senior. Perh aku bengang gilalah dengan budak junior lelaki, si beradab juga dorang itu dekat senior-senior ini.

Tak pernah nak hormat bila kita orang tengah bincangkan sesuatu, menyakitkan hati sangat-sangat. Sejujurnya dorang ini semuanya baik-baik tapi peragai dorang itu terlalu teruk dan tak boleh nak hormat sesama manusia. Orang tegur menjawab. Sabar sajalah. Kepada PRS junior lelaki tolonglah ubah peragai itu. Emm..okaylah itu saja yang aku nak cerita hari ini. Esok aku tak dapat nak online. Rindunya..hehe..baru sehari sudah rindu. Okaylah bubye.

Salam sayang. :D

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

2 comments:

fyna ahmad said...

wat keje elok2 taw...
hehe..
:)




jom singgah n follow belog saya...
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Taherah Ghazali said...

okay...terima kasih