.:Pengikut:.

Kenapa Dengan Blog Aku Ini ?????????

Assalammualaikum & salam peace!!!!

Perh aku memang tengah bengang sangat dengan blog aku ini. Aku tak tahulah apa masalahnya atau masalah ini selalu berlaku. Kalau korang perasan aku hanya aku saja yang perasan blog aku ini follower dia tak keluar. Dekat dasboard tak keluar dekat blog pon tak kel
uar. Apalah masalah nya ek. Korang tak percaya, korang tengok ini.Yang ini dekat dashboard. Sudah berkali-kali aku refresh tapi tetap tak ada.
dan yang ini dekat bloglah, korang nampakkan tempat yang kosong itukan. Disitu lah terletak follower ku terletak. Itu pun sama sudah banyak kali aku refresh tapi tetap tak ada.

Aku sudah lama bersabar dengan blog ini, kang aku pergi tukar atau buat blog baru gak kang baru tau, hehe. Dan lagi satu, hari itu ade org followers tetapi nombor itu tak naik-naik pon. Aku tak nak lah blog aku ini cacat. Orang lain pun tak macam aku tapi aku pulak yang kena. Kepada sesiapa yang tahu apa masalahnya ini, berikanlah tujnjuk ajar supada blog aku ini seperti dulu.

Okaylah semoga blog aku ini kembali seperti dulu dan sihat wal afiat. Salam sayang blog. Peaceeeeeeeeeeeeee!!!!


Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

3 comments:

Anonymous said...

fil pnyer pon smelah.. xtau npe?
p/s: lgpon follower ciput je..hehe

ezza haniza said...

saya pn sama jugak... :(

TZULAIKHA ZAKARIA said...

kan line tengah busy . i punye pon same . tapi harini dah ade balekk dahh . :'D