.:Pengikut:.

Miss You!!

Assalammualaikum & peace!!!!!!!!

Hai apa khabar semuanya? Aku rindu padanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Eceh-ceh rindu2 pula aku ini. Rindu dengan siapalah itu? Ehem...ceh sebenarnya aku rindu dekat blog inilah.( ceh macam nak cover line je) Betullah aku rin du sangat dekat blog ini ialah sudah rasa seminggu aku tak update blog, kalau update pon pasal aku join GA atau mana-mana contest.

Hari ini aku join Pertandigan Blog Kreatif. Ceh2 nak promote lak, hehe. Apa salahnya. Kalua ada rezeki aku menang, adalah ataupun rezeki anda. Mailah ramai-ramai join pertandingan itu. Pertandingan ini bagus untuk blogger2 yang rajin dan selalu update blog. Benda yang baik tak salah kita nak join daripada benda yang tak baik dan tak sihat buat badan kita dan amalan kita. Tak gitu cter ye? hehe


Okaylah cukup sampai disini saja. Semoga aku berjaya dalam pertandigan ini. Amin.

Peace!!!!!!!!!!!!!!

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: