.:Pengikut:.

Aku Gembira Bila Dia Gembira

Assalammualaikum & peace !!

Aku gembira sangattttttttttttttttttt. Ceh gembira sampai ejaan pun panjang, hehehe. Korang ni mesti nak tahukan kenapa aku gembira sangat. Cer teka cer teka? Aku dapat duit. Salah ! Aku sudah ada boyfriend? Itu lagilah salah dan lambat lagi itu, hehe.

Sudahlah korang tak payah nak teka lagi, biar aku sahaja cerita dan korang dengar ek. Pada suatu hari si putera menjadi kata..eh apa yang aku melalut ini. Ini salah cerita ini, ini cerita tahun lepas, heheh. Sorry. Okay sebenarnya, petang tadi aku terima panggilan dari kawan aku, nama dia Azlan. Rasanya sudah lama tak contact dia, tiba-tiba dia contact aku. Aku pun angkatlah panggilan dia itu. Rupa-rupanya just tanya khabar aku dan tanya aku kenapa aku dah lama tak contact dia. Sebenarnya aku sudah sebulan tak topup dan kalau topup pon bukan guna sampailah kredit aku itu jadi banyak.

Okay sambung balik cerita, lepas itu dia suruh aku accept dia dekat facebook sebab dia guna facebook baru yang facebook lama dia itu kena hack. Dengar cerita kena hack dengan ex dia. Em lantaklah pasal facebook itu. Tiba-tiba aku tengok dekat wall dia ade seorang girl tulis I LOVE YOU dekat wall dia. Rupa-rupa dia sudah ada girlfriend baru, hehehe. Itu yang buat aku gembira itu sebab dia sudah dapat kegembiraan dia semula selepas apa yang berlaku antara dia dengan ex-girlfriend dia dulu.

Dulu kalau call mesti ada masalah dengan ex dia dulu. Girlfriend dia sekarang ini okaylah, tak sombong dan tak banyak problem. Semoga kau dengan dia bahagia, Muhd Azlan.

Okaylah just itu sahaja aku nak kongsi hari ini. Aku gembira bila engkau gembira.

XOXO

P/s: Sorry tak ada gambar. Private,hehe


Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

3 comments:

Addin said...

huhu tahniah la untuk dia :)

myra yusreena said...

hehe yeay!!me too..sronoknye bile mmbe2 kte da ada psgn lg kn..hehe

Taherah Ghazali said...

addin: yah tahniah.!!
myra: sronok2 gak tapi kita kne jge jgak btas2 ye...