.:Pengikut:.

Day 12 - Apa yang ada dalam beg mekap anda




Photobucket
Kita teruskan cabaran kita, apa yang ada dalam beg mekap saya? HAHAHA, ada pula aku mekapkan, hehe. Okaylah sebenarnya aku aku ini tak adalah mekap mekap bagai itu. Yang ada didalam beg mekap aku hanyalah ini.
aku pengguna Clean & Clear yang tegar, hehe. Hanya tone dan
mosturizer saja yang ada. Selain itu,
ini memang kena ada, kalau tak bibir aku akan kering dan mengulupas.
dan akhir sekali compact powder. Clean & clear lagi, hehe. Aku sudah biasa pakai yang ini, lagi pun kulit aku tak ada problem sangat sebab itu pakai clean & clear. Clean & clear sesuai untuk remaja yang baru menjadi remaja. Sebab dia tak ada bahan chemical yang amat tinggi.

Okay itu sahaja. Selamat Beraya !!
Photobucket

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: