.:Pengikut:.

Day 11 - Gadjet yang anda ada



Photobucket

Selamat Hari Raya Aidilfitti Maaf Zahir & Batin !! Okay di pagi raya yang mulia ini, saya ingin membuat cabaran 30 hari secara 4 kali berturut-turut kerana saya akan pulang ke kampung salama 4 hari. Okay kita sambung cabaran kita, gadjet yang saya ada ?

Okay cakap pasal gadjet, gadjet aku tak adalah banyak sangat semuanya benda yang penting sahaja.

Firts gadjet yang aku ada ialah yang diatas ini. Handphone yang paling mahal aku ada, hehe. Aku gelarkan handphone ini handphone touch yang bermaksud touchlight, hehe. Buka BB touch ye tapo touch, hehe. Aku tak mampulah nak beli yang mahal-mahal duit bukannya ada tapi angan angan itu adalah. Insya-allah aku akan pakai handphone canggih lepas ini.Second gadjet yang aku ada ialah MP3 seperti diatas tapi aku punya warna hitam.MP3 ini akan dapat bukan beli, hehe. Itu sahaja yang gadjet aku ada, laptop pinjam saja. Masih tak mempunyai laptop sendiri, tak apa insya-allah adalah nanti. Sebenarnya aku mintak gila dengan gadjet gadjet ini tapi disebabkan tak ada fulusnya tak adalah gadjetnya. Ini sahaja yang aku ada. Okaylah enjoy the Raya!!!

XOXO


Photobucket

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: