.:Pengikut:.

Nove - Ikhlas A.K !


Photobucket
Hai korang ! Apa macam prepair untuk raya esok. Mesti tak sabarkan, hehe. Okay back to the segmen Novel ! Baru saja beberapa jam aku habiskan satu novel yang aku beli semalam. Wah esok nak raya sempat lagi baca novelkan, hehe. Itulah hobi aku yang tak boleh aku lepaskan. Sentiasa bersama. Semalam siap beli beberapa novel untuk stok buat balik kampung. Aku pun cakap dekat hati, sempat ke baca novel ini. Kalau tak sempat tak apalah, asalkan dapat beli, hehe.

Okay kita terus ke novel ini.

Wah, tengok novel dia nampak comel jekan. Cerita dia macam mana pula. Okay sebelum aku komen apa apa tentang novel ini. Kita baca sinopsi dia okay.

Sinopsis:

Kata Adam Khalis:
Hidup ini tak boleh berdasarkan ‘saya-suka-awak’ dan ‘awak-suka-saya’… and we live happily ever after – aman bahagia untuk selamanya. Tak semudah itu, Kaseh. Hidup ini ada duri dan ranjau.

Kata Kaseh:
Bagaimana kita berbeza macam langit dengan bumi; Kaseh tak kisah. Kaseh sanggup buang apa sahaja demi Adam; termasuklah tidak mewarisi harta benda daddy. Kaseh sanggup hidup macam orang biasa. Percayalah, Kaseh bersedia memberi semuanya, kerana sekali dalam hidup Kaseh, apa yang Kaseh ‘tahu’ apa yang Kaseh ‘mahu’ hanyalah Adam Khalis!

Kata Orang:

… opposite attracts. Bad girls go for good guys. True much? Tapi…sejauh manakah kebenaran teori ini? Boleh ke Adam – stok budak masjid, bertahan dengan Kaseh – playgirl of the century? Well, we’ll see, we’ll see! … opps, dan jangan lupa Adam bakal menjadi kekasih yang ke-34 Nur Kaseh Kaisara!



Apa macam sinopsis dia. Best tak? Okay, aku cadangkan korang belilah novel ini. Jalan cerita menarik, mudah faham dan banyak pengajaran novel ini tentang kehidupan kita. Aku bagi lima bintang daripada lima dekat novel ini. Aku suka hero dalam novel ini, bertapa indahnya jika aku mendapat lelaki seperti itu. Insya-Allah. Amin. Seorang yang tak penah nak amik kesempatan ke atasa seorang perempuan. Belilah novel Ikhlas A.K ! yang ditulis oleh Nirrosette.

Okay itu saja untuk entry kali ini. Beli okay novel ini !!!


Photobucket

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: