.:Pengikut:.

Day 3 - Benda yang selalu anda buat sebelom tido

Assalammualaikum & peace !!!

ZzzzZZZ...aik sudah tidur ke? hehe. Belumlah sayang-sayang ku, hehehe. Okay cabaran kali ini cakap pasal sebelum tidur. Aku kalau sebelum tidur ada dua perkara yang akan aku buat.

  1. Baca novel
Perkara inilah yang selalu aku lakukan sebelum aku tidur. Sebelum tidur mesti baca novel, kalau tak, tak sahlah tidur aku. Macam inilah kalau orang gila novel. Kadang-kadang sampai tidur sekali dengan novel itu dan siap peluk tau, hehe. Itulah perkara yang aku selalu buat sebelum tidur.

2. Baca doa tidur

Ini pun perkara yang selalu buat ketika tidur. Kalau tak buat, tidur aku pun tak lena dan aku tak boleh tidur. Sudah selalu buat, kalau tidak buat tidur pun tak lena sebab diganggu syaitan, hehehe.


Okay ini sahaja yang selalu aku buat sebelum tidur. Anda pula bagaimana???





Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: