.:Pengikut:.

Day 8 - Pergaduhan paling terok yang pernah anda alamai

Photobucket

Caraban hari ini, pergaduhan paling teruk yang pernah saya alami? Emmm, apa ek..ah aku sduah tahu dah. Pergaduhan yang paling teruk masa form 2,Aku gaduh dengan bestfriend aku sendiri atas sebab dia kata aku sudah berubah sejak aku sudah ada boyfriend, masa dululah. Masa itu aku bengang gilalah, sedap-sedap dia sahaja kata aku macam itu, Padahal setiap hari aku tunggu dia bila time rehat.

Dan masa itu aku tengah bendera MERAH dan mood aku tak menentu, sekejap ok, sekejap ko dan sekejap okko, hehe. Tapi itu semua dahalu, aku ini bukan suka gaduh gaduh ini disebab itulah aku mengalah dan mintak maaf kepadanya walaupun dia yang salah. Hidup aku tak akan tentang bila gaduh gaduh ini.

Di atas pergaduhan itulah, aku sukar nak percaya dengan 'BESTFRIEND'. Sampai macam itulah pemikiran aku, hehe dan sekarang aku kawan dengan sesiapa sahaja tak kira bangsa atau negara. Kitakan 1 Malaysia. Ceh..sempat lagi itu promote 1 Malaysia, hehe

Okaylah just itu sahaja cerita untu pergaduhan, heheh. Bubye.

Photobucket

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: