.:Pengikut:.

Sambut Udin SPM

Assalammualaikum

Hye SkyBlog!!

Apa khabar? Sihat? Semoga dalam sihat wal afiat. Hari ini aku nak kongsi kan tentang hari Rabu lepas. Pada hari itukan keputusan SPm keluar. So, anak sedara aku, Udin. Dia dapat 3A saja tapi bagi keluarga aku tak kisah pun dapat berapa A kita orang tetap menyambutnya. Malam itu dalam pukul 9 setengah bertolak pergi Smabut dekat Nim's Island, Sungai Ramal. Hari itu aku makan Yee Mee Sizzling. Yee Mee die bolah tahanlah. Makanan dekat situ okay-okay belaka. Ada yang sedap dan ada yang sedang-sedang saja.

Pukul 11 kita orang pulang ke rumah, balik dari situ terus tidur. Yelah keesokannyakan sekolah so, kenalah tidur. Kalau tidak dalam kelas nanti tertidur pula. Okaylah aku nak ucapkan tahnia buat Udin. Bukan untuk Udin saja, buat yang lain yang ambil keputusa hari Rabu hari itu. Tahniah sekali lagi dan yang mana keputusan yang tidak memuaskan itu. Redhah sajalah. Bukan sampai disini saja perjuagan korang, panjang lagi perjuagan korang itu. Teruskan usaha anda dan jangan berhenti sampai disini.




Okaylah sampai disini saja aku kongsi ceritanya. Korang mesti sudah bosankan dengan entry aku kali ini. Emm, tak apa aku tak kisah.Touchinglah pula aku ini hehe. Okay bubye.

Salam Sayang.

Ingin keindahan, ingatlah Allah S.W.T

Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

No comments: