.:Pengikut:.

Hari Keenam Puasa !!!!


Assalammualaikum & peace !!

Wah sudah lama rasanya aku tidak berblog ini. Yelah bula puasa ini rasa macam tak ada masa nak usha or update blog sebab yela siang balik sekolah terus tidur sebab penat sangat. Aku memang sentiasa tidur bila balik dari sekolah. Itulah hobi aku, hehehe. Lepas buka pula solat and tadarus dengan keluarga sampailah dekat pukul 11 macam itu. Kadang-kadang sampai tertidurlah menunggu turn nak baca. Sabar sajalah.

Back to the topic, wahhhhhhhhhhhhhhhh sudah enam hari kita berpuasa. Tak sangkakan. Cepatnya masa berlalu. So kawan-kawan masa cepat berlalu, peluang datang sekali. Di bulan yang mulia ini marilah kita buat kebaikan.

Korang nak tahu sejak dua tiga hari ini, aku rajin gila tolong ibu aku dekat dapur. Tak tahulah kenapa. Bukan aku tak pernah tolong tapi tolong tengok itu adalah, hehe. Seronok pula tolong ibu aku masakkan. Semoga esok, lusa, bulan depan tahun depan dan depan-depanya aku rajinlah ke dapur.

Nampak sangat aku ini kurang rajin ke dapurkan. Tapi tak apalah benda yang baik kita teruskanlah. So, macam mana dengan puasa korang kali ini? Mesti ada berubahan yang baik korang?

Owh yeah marilah dapatkan hadiah dari Samsung untuk raya anda. Tak salah aku nak shared buat korang atau pun nak contact lens, biar mata korang lawa masa raya nanti. Okaylah sampai disini saja ..peace..:D. Assalammualaikum.




Terima kasih membaca entry saya dan click Like button.

4 comments:

Anonymous said...

harap2 balik kg pon rerajin ye ke dapur.haha

Taherah Ghazali said...

klau kmpung ssh skit lh..sbb len dpur..x biasa..kang buat benda yang slh kne mrh nnt..heheheh

Anonymous said...

Kena marah ye.kesiannye.xpe tentolong nenek awak yg mungkin gengarang tu.hehehe

Taherah Ghazali said...

poyolah org yg bls kmen ni...bjet je...heheh